Odp: Blaze 3D - problemy

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 21:46:04 MET

??? Chyba zeczywiscie cos skopane bylo ....

>Popwiem tak - miales cos skopane bo Virge akurat odtwarzanie MPG ma bardzo
>szybkie ( 1024*768 16 bit ok. 47-48 klatek.sek ). A jak zainstalowalem do
>Blaze jego firmowy soft do poprawy jakosci MPG to zwolnilo mi tak ze
>mialem pokaz slajdow a nie film.
Co do tego bym sie pospieral .. ja na moim virge'u plynnie mam
tylko na 1/4 ekran (1024x768) jak zrobi full (niewazne czy okno czy osobny)
bylo cienko niedalo sie ogladac ...
ale moze byc kilka przyczyn tego:
... niestety kozystam ze zwyklego xing'a bo szlak trafil dysk firmowy
BTW moze chcialo by ci sie podeslac na priva ?
... moze to wina filmow ich rozdzialka nie przekraczala 320x240
wiec byly skalowane .. moze to tak zwalnia ...

>Z przeplotem ? Nic podobnego. Jest 75 Hz.
Hmmmm u mnie w grozie 95 jest zawsze 43Hz (1024x768x24)
obojetnie co by bylo ustawinie w refresh .. :(((
NT 4 wks niepozwala wybrac wiecej niz 43Hz :((( (inaczej 87i Hz)

moj virge (tez zwykly o s3c325) o ile sie nie myle ma RAMDAC 135 Mhz
pamieci to niewiem ale chyba edo 40ns (4 MB)
a co do czestotliwosci to ...

640x480x8/16/24 - 85 Hz
pod dos da sie testowac np 100 Hz dalej niewiem
bo monitor juz niemoze ...

800x600x8/16 - 85 Hz
800x600x24 - 75 Hz
jak w przypadku 640x480

1024x768x8 - 85 Hz
1024x768x16 - 75 Hz
1024x768x24 - 43 Hz
i znowu w dosie chodzi np 24 bpp 60 Hz bez przeplotu ..
dalej monitor odmawia wspolpracy ...

1280x1024x8 - 75 Hz
1280x1024x16 - 43 Hz
nieda sie ustawic 24 bpp nawet przy 4 MB pamieci ???

1600x1200x8 - 48 Hz ???? .. tak podaje NT 4 w grozie 95 jest 43 Hz
i znowu 16 bpp niema nawet przy 4 MB pamieci ... :((
moze sie myle ale te tryby powinny byc dostepne ....

p.s
najnowsze drivery sciagniete ze strony www s3 ..