Odp: Dos i zabezpieczenia plikow

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 21:07:32 MET

>A ty myslisz ze kto sie wlamuje: piecdziesiecioletnia ksiegowa
>korzystajaca z komputera od 10 lat, czy mlodzi zdolni ? :-)

no nie .... podam moze przyklad ...
na informie gosc kazal napisac procedurke
zapisujaca cos tam na dyskietce lub jak ktos laskawie
zapomnial (dyskietki) na twardym ... kilku oczywiscie napisalo
ale reszta (ci mlodzi zdolni) siedza i czekaj na przyklad ...
no to gosc pisze ...... ble ble a:\xxx.txt ble ble .....
oni to przepisali i ... za moment wrzaski to niedziala ... (to ci
zapominalscy)
i ty myslisz ze ci zdloni obchodza jakis soft zabezbieczajacy ...
hehe ... oni przez przypadek w nortonie dusza F8
a potem odpowiadaja tak ... potem przez przypadek
brakuje np katalogu windows ...
niewiem jak jest w innych szkolach
ale u nas tylko 3% (taka zwykla szkola bez profilu) osob mialo stycznosc
z kompem ... a reszta 97% hmmmm to oni szkody najwieksze robia ...

btw oczywiscie ze dla zdolnego niema rady
ale jakby postawic tam groze NT lub linuxa i poobcinac
na czas zajec odpowiednie funkcje to by sie lepiej zylo ....
oczywiscie tez sie da namieszac ale na lekcji poprostu niestarczy czasu :))

/sorry za dlugi post ale mnie wzielo .... /