Re: Czy warto kupic Monstera ??????????

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 18:27:53 MET

On Fri, 12 Dec 1997 22:21:56 +0100, "Marcin Walczak"
<walczakm_at_friko2.onet.pl> napisał(a):

>Czy naprawdę warto kupić Monstera 3D za około 850 zł ?????
>Może lepiej inny akcelerator z procesorem VooDoo , ale jaki ????

Moim zdaniem tak.

1. Monster to wyrób "markowy" i sprzedawany w dużych ilościach, jest
mało prawdopodobne, abyś miał problemy z jakąś grą. Z klonami
niewiadomego pochodzenia nigdy nic nie wiadomo.
2. Bezpiecznie pracuje na częstotliwości zegara wewnętrznego 57, a
klony niekoniecznie.
3. Jest w Polsce dostępny, w przeciwieństwie do kart teoretycznie
lepszych, jak np. Canopus Pure 3D. Żałowałem, że Monster nie ma
wyjścia TV, ale jak wynika z testów, nie jest to jeszcze dopracowane w
wystarczającym stopniu w innych kartach.

Jeśli chcesz zaoszczędzić, to poszukaj wersji OEM, która jest tańsza o
ponad 100 zł, choć moim zdaniem płytki z wersji pełnej są całkiem
niezłe. W każdym razie, jeśli możesz kupić, to zrób to i nie czekaj na
Voodoo2 itp., bo ilość wydawanych gier jest bardzo duża, a karta jest
wspaniała.

--
Pozdrawiam
Jacek Sitowski