Re: Internecie WROC !

Autor: Piotr Strzelczyk (piotrs_at_gwo.com.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 03:25:57 MET

Bawilem sie kiedys podobna centrala:
9 - automatyczne wybranie wolnej lini, sposrod zaprogramowanych
     w centralce - tu ktos musial namieszec i kieruje na linie
niepodlaczona lub na linie do ktorej nie mamy uprawnien
L1 - wybranie zaprogramowanej w telefonie jednej z linii.

8x - wybranie konkretnej linii miejskiej

ROZWIAZANIE:
Poprobowac z telefonu rozne linie (81, 82 itd.) i ta ktora zadziala
wpisac do modemu (np. 83w0w202122).

Powodzenia

Piotr Strzelczyk