Re: wcina rejestr

Autor: Grzegorz Jaromin (gjaromin_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 01:28:04 MET

Paweł Stradowski wrote in message <34919C95.FC6AD3FB_at_usa.net>...
:Witam
:Mam mały problem:
:Kolega kupił sobie płytę Elitegroup P5VX-Be, Procesor AMD K-5/166, video
:S3 Virge, twardziela 2 GB Samsunga i co parę godzin wcina mu rejestr
:systemowy - Windoza melduje przy starcie :"Wystąpił błąd dostępu do
:rejestru .." i proponuje mu restart komputera, po czym zgłasza taki sam
:komunikat.
:W serwisie twierdzą że u nich nic takiego nie występuje i za cholerę nie
:wiem co z tym zrobić.
:Jakieś sugestie ?

Ja również miałem podobny problem, 32 MB, dwa banki zajęte parami różnych
producentów i stale uszkadzany rejestr.

Teraz mam obsadzony tylko jeden bank 2 x 16 i po kłopotach.

Grzegorz Jaromin gjaromin_at_friko.onet.pl