Re: LPT kaput

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 18:37:55 MET


Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote:
: On Thu, 11 Dec 1997 17:38:51 +0100, "Maciej Wyczawski"
: >Chcialbym spytac ludzi, ktorzy to juz przerabiali, czy padniecie portu
: >drukarkowego umieszczonego na plycie wymusza wymiane plyty, czy jej naprawe.
: >Po prostu jak zachowuja sie serwisy przy stwierdzeniu padu LPT.

: Po pierwsze - nie mow w serwisie co sie stalo! Ty nic nie wiesz -
: dzialalo i nie dziala!
: Tak naprawde to sprawa jest jasna - nie przezyl port w momencie
: zwarcia w sieci zasilajacej drukarke. Wina za to nalezaloby obciazyc
: wykonawce zasilania komputerow

Serwis jak nieglupi to napisze "spalenie portu drukarki z winy uzytkownika"
:-)
Jak madry to skontaktuje sie z prezesem, czy temu klientowi wypada tak
odpisac :-)

J.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:37:28 MET DST