Re: Czytniki CD 24-speed

Autor: Krystof (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 08:55:47 MET

Popieram bo go posiadam i nie narzekam ma tulko troche nie miły efekt
troszke długiego czsu dostępu ale inne mają jeszcze dłószszy parametry moge
podać ale zrzyt jest jakieś 2760 do 3200 kb/s
kedzierski_at_kim.com.pl
Wojciech Miszkiewicz napisał(a) w wiadomości: <3490d194.0_at_news.tpnet.pl>...
>TEAC 24x jest boski. Sasiadka kupila i gdy instalowalem u niej kilka
>programów, oczywiscie freeware ;-), czytal blyskawicznie, a przy
>porysowanych plytkach z gieldy zwalnial tylko nieznacznie albo w ogóle.
Poza