Re: Jaki TANI HDD?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 15:28:11 MET

Łukasz Bajoński wrote:
[...]
> /> Łukasz Bajoński wrote:
> /> >
> /> > Kumpel kupił tydzień temu na grzybie Seagate'a 2.5 (ponoć UDMA) >za 670
[...]
> /> jest źródło. Ja nie polecam Seagate - za dużo widziałem padniętych
> /> Medalistów. Podobne Medalist Pro jest lepszy, ale jeszcze się nie
Medallisty są w ogóle kiepskie - strasznie wolne. Z Pro już lepiej.

> Sam mam od pół roku Medalista Pro i jak na razie (tfu, tfu, ftu
> odpukać) wszystko OK.
[...]
> Ja na Seagate'cie się jeszcze nie zawiodłem i śmiało go polecam :)

A mi padł po dwóch miesiącach. Tak po prostu, bez żadnej przyczyny.
Oczywiście, jeden przypadek nie oznacza, że Seagate'y są do ***, tak
tylko mówię (piszę); a teraz mam Caviara UDMA(34300L) i jest szybszy od
tamtego medallista pro (ST52520A) na PIO4 (nie mam supportu UDMA na
płycie).

To tyle. Pozdrawiam,

Jacek Fiok
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl