Re: Zlapalem zlodziej na goracym uczynku

Autor: Krzysiek Mazur (mazur_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 19:16:48 MET

On Thu, 11 Dec 1997 16:37:10 GMT, darles_at_priv.onet.pl (DAREK) wrote:

>Hi
Haj

>Ostatnio gdy dzwonie pod slynny 'darmowy' (dobre co?) numer 0202122 na
>10 razy to siedem otrzymuje "ABONENT MA ZMIENIONY NUMER" dwa razy
>laczy gdzie trzeba a raz jest glucha cisza BRAWO, BRAWO panowie TERAZ
>POLSKA. Dodam jeszcze ze obojetnie czy dzwonie za pomoca modemu czy
>recznie telefonem efekt jest taki sam "ABONENT MA ZMIENIONY NUMER" a
>raz lub dwa na 10 x wszystko jest w porzadku.

właśnie dziś mi ktoś o tym mówił - może to być problem lokalny
(3miasto). Pewnie się ktoś upił na centrali :) Poza tem, wszystko co
opisałeś powyżej dzieje się i będzie się jeszcze długo, długo dziać,
dopóki nie zmienią ci (albo: Ty nie wykupisz) linii na centrali
cyfrowej.
Ja zapłaciłem te czterysta parę złotych za nową linię na cyfrowej i
mam święty spokój, od półtora miesiąca _ani razu_ nie zdarzyło się
zajęte, głuche, krzaki w terminalu, modemy piejące przez 3 minuty czy
cóś takiego (centala 61). Stara linia to 20 i na niej co miesiąc
traciłem jakies 30-40 zlotych w "krzywych" impulsach.
aha, uwaga, wiem że ciężko w to uwierzyć, ale od złożenia wniosku w
tpsa do momentu przyjścia panów z kombinerkami nie minęło 14 dni :)

pozdrawiam i życzę, żeby było lepiej :-)

ps. właśnie jestem u moich rodziców na 25- i już mnie krew zalewa, bo
kolejny raz słysze jak pani, która chyba za dużo pije albo ma polipy w
nosie recytuje że ABONENT MA ZMIENIONY NUMER....o, a teraz już 2 raz
szumi po odebraniu i to nie jest szum modemu...a może to morze?...nie,
to szum w głowie tej pani od abonenta.

--
   K r z y s z t o f   M a z u r
     Polish-English Translator