Zlapalem zlodziej na goracym uczynku

Autor: DAREK (darles_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 17:37:10 MET

Hi

Zlapalem zlodziej na goracym uczynku tylko ktory sad ich skarze.
Padlinozerci ci zeruja na nas niewinnych internautach trzymajcie tak
dalej i podwyzszajcie rachunki w koncu jestescie monopolista i nie
macie sie czym przejmowac. Konkurencja wam nie grozi macie przeciez
parasol ochronny rzadu.
Ostatnio gdy dzwonie pod slynny 'darmowy' (dobre co?) numer 0202122 na
10 razy to siedem otrzymuje "ABONENT MA ZMIENIONY NUMER" dwa razy
laczy gdzie trzeba a raz jest glucha cisza BRAWO, BRAWO panowie TERAZ
POLSKA. Dodam jeszcze ze obojetnie czy dzwonie za pomoca modemu czy
recznie telefonem efekt jest taki sam "ABONENT MA ZMIENIONY NUMER" a
raz lub dwa na 10 x wszystko jest w porzadku.

Mam jednoczesnie prosbe do Was koledzy o to abyscie podali mi ile Volt
macie w gniazdku telefonicznym bo u mnie jest 35.8V i wydaje mi się że
to trochę mało pomiar robiłem z odlaczonym telefonie i modemie na
wolnym gniazdku.

_

DAREK
 e-mail: darles_at_priv.onet.pl