Re: Zlapalem zlodziej... off topic

Autor: Ziemowit Mierzwiak (zmie_at_rubikon.net.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 18:44:27 MET

DAREK wrote:

> Mam jednoczesnie prosbe do Was koledzy o to abyscie podali mi ile Volt
> macie w gniazdku telefonicznym bo u mnie jest 35.8V i wydaje mi się że
> to trochę mało pomiar robiłem z odlaczonym telefonie i modemie na
> wolnym gniazdku.

A kolega to urwal sie z choinki ?

Nastepnym razem zrob pomiar jak telefon bedzie dzwonil a najlepiej
podlacz zarowke... hehe Twoj problem z 0202122 szybko sie rozwiaze.

Teraz powaznie.
Lacznosc jaka jest kazdy wie. Po co posylasz to na liste pecet ?

Ziemek

--
Ziemowit Mierzwiak
mailto:zmie_at_rubikon.net.pl