Re[2]: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 04:55:15 MET

Dzień dobry

czwartek, 11 grudzień 97, you wrote to me:

TA> On Thu, 11 Dec 1997 12:15:13 +0100, "Leszek Olech"
TA> <leszekol_at_sz.onet.pl> wrote:

TA> Ale coz - wyborcy tak glosowali - widac panstwo wyznaniowe pod rzadami
TA> mr Gelmpa im odpowiada. Jedyna nadzieja, ze sie ten parlament szybko
TA> rozpadnie...
Pała z ekonomii !
Pała z polityki !
Pała z wyobraŸni !
Choć moim zdaniem podwyżka Vat'u na tel. nie jest dobrym pomysłem - sorry
ale uderza mnie (nas) cholernie po kieszeni !
Klamka zapadła ! Jeteœmy oburzeni, zawiedzeni, przestraszeni ... i bezsilni.
Liczmy na to co z tego wyniknie pozytywnego.

TA> tow. hrabia Tristan Alder
     ^^^ to mój złoœliwy dopisek.

Pozdrawiam, życzę Wesołych Œwišt
Piotr Adamczyk

    Piotr Adamczyk - The Czyk - student IZ IO V - Politechnika Wroclawska
  http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk mailto:adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
  PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
  ------------ I can't get no sleep but I still have a dream. ------------