Re: Karty TV

Autor: Leon Hayder (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 07:33:30 MET

>Czy mógłbyś coś bliżej o tej karcie napisać.
>Chodzi mi o liczbę kanałów mozliwych do zaprogramowania,
>zakres tunera (catv,hyperband),jaka fonia - tylko PAL D/K czy też może
>
>i B/G i czy tak jak pisałeś posiada rzeczywiście wejscie wyjcie
>sygnalu AV (b.uzyteczne jak sie ma odzielna karte teletekstu) itd.
>Tak przy okazji jak się to sprawuje (chodzi mi o obciazenie proca).
>
>Pozdrawiam darp_at_priv.onet.pl

Hi !
Pełny ekran i okienko skalowane
podgląd 640/480 16 kanałów
                 800/600 25 "
               1024/768 36 "
oczywiście przegłąd sekwencyjny z zatrzymanym obrazem, kliknięcie na którymś
kanale podglądu powoduje oglądanie danego okienka w czasie rzeczywistym
pozostałe kanały są w tym czasie zatrzymane tak jak w stopklatce.
Obsługuje kablówkę i zwyklą antenę tv
Ma wszystkie rodzaje systemów Pal D/K też.

$$$ P o z d r o w i e n i a $$$
                 Leon
     leohay_at_pr.onet.pl
       ICQ 3453702