Re: Monitor Hyundai

Autor: Krzysztof Sapielak (xapielak_at_alpha.ok.ae.wroc.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 10:17:09 MET

: Zależy od modelu i egzemplarza. Mam DeluxScan 15G+ i działa
: bez problemu w 1024x768x16bpp i 85 Hz. Tak więc 800x600
: w 85 Hz powinno działać bez problemu. Ale obejrzyj dokładnie
: kupiony egzemplarz - poszczególne egzemplarze tego samego
: modelu mogą się znacznie różnić jakością.

Moge potwierdzic!
Chodzi jw.

Sprawdz tylko koniecznie przed kupieniem, czy nie ma jakichs wad (brak
ostrosci w rogach, nie sa sie ustawic geometrii w rogach) - ja pozniej
musialem zamieniac, ale teraz jestem zadowolony.

Krzych

--

                               -=-=-=-=- Krzysztof Sapielak -=-=-=-=-
                                -=- xapielak_at_alpha.ok.ae.wroc.pl -=-