Re: Karty TV

Autor: Dariusz Przybyl (darp_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 17:41:31 MET

On Mon, 8 Dec 1997 07:38:13 +0100, "Leon Hayder" <leohay_at_pr.onet.pl>
wrote:

>VIP napisał(a) w wiadomości: <348a86a8.0_at_news.tpnet.pl>...
>Yo!
>
>Mógłby ktoś się podzielić wrażniami z użytkowania kart TV
>
>- Zoltrix TV Max
>- Tv Studio (HDP)
>
>Czy istnieje w Polsce inne karty TV na szynie PCI ?

Ta druga karta Tv Studio -czy wie ktoś z Was kto to produkować i co to
mniej wiecej posiada , no i ile kosztuje.

>Hi !1
>Mam kartę Tv "Fly Video II" ma tuner TV we-wy video możliwiść
>telekonferencji zapis klatek lub sekwencji,
>podgląd 25 kanałów nie ma radia opcja pilot.Dałem na giełdzie 360 zł

Czy mógłbyś coś bliżej o tej karcie napisać.
Chodzi mi o liczbę kanałów mozliwych do zaprogramowania,
zakres tunera (catv,hyperband),jaka fonia - tylko PAL D/K czy też może

i B/G i czy tak jak pisałeś posiada rzeczywiście wejscie wyjcie
sygnalu AV (b.uzyteczne jak sie ma odzielna karte teletekstu) itd.
Tak przy okazji jak się to sprawuje (chodzi mi o obciazenie proca).

Pozdrawiam darp_at_priv.onet.pl