Re: Modem ZOOM v34I

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 18:20:13 MET

Maciej Wyczawski wrote:
[...]
> Nie uwierze, ze to jest w2. No bo jak wprowadzisz atdpw2 to: nakazesz >czekac
> modemowi na sygnal centrali i potem impulsowo wybrac 2. I na tym >koniec.
> Sprobuj.
>
> Winda jak nie wie co pokazac to pokazuje polaczenie modem - port. A >nie wie
> co pokazac wtedy gdy driver zainstalowany rozni sie od przewidzianego
> chociaż jedną literką w nazwie. Czy na pewno masz zainstalowany >oryginalny
> driver z dyskietki dostarczonej z modemem ?

Zgadza się. Driver "ZOOM V34I" z Windowsów mówi 115200 jak jest 33600, a
jak jest mniej, to mówi, ile jest (choć nie jestem pewien, bo zawsze mi
pokazywał 115200 a raz było 28800). Wystarczy sterownik ZOOM-a. Albo z
dyskietki (mdmzoom.inf), albo z www.zoomtel.com (ta sama nazwa, lecz
_starsza_ wersja!). Jest kulturalny, mówi 33600, no i wreszcie Wykaz
kapuje, jakie było połączenie, a jakieś tam "n.n."

Pozdrawiam,

Jacek Fiok
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl
        jfiok_at_vlo.waw.pdi.net