Re: Co z Otoczeniem sieciowym?

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 20:02:50 MET

 Z tym otoczeniem sieciowym jest K_O_M_P_L_E_T_N_A kaszana
Mam taki sam problem
Lepiej zrób sobie na pulpicie skrót do kompa twojego kolegi

Jezeli chodzi o Winchata to umiesc go na obu komputerach w autostarcie
Gdyz aby zadzialo wowolanie musi byc uruchamiany sterownik Winchata
(nazywa sie netdde.exe) i on za to odpowiada. Po uruchomieniu Winchata
mozesz go zamknac, gdyz ten program bedzie pracowac w tle.

Pozdrawiam
Kornel Zielinski
corelek_at_polbox.com

Jasam napisał(a) w artykule <348fc57c.2639746_at_news.polsl.gliwice.pl>...