Re: Modem ZOOM v34I

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 18:52:46 MET

Witam

Michal Goclowski napisał(a) w wiadomości: <348D6C5E.3544_at_polbox.com>...
>Czy ktos wie, jak brzmi komenda dla w/w modemu, ktora wlacza funkcje
>pokazywania predkosci polaczenia modemu z linia. Na razie mam wypisane
>slynne 115 000 bps i denerwuje mnie to. Wiem ze dla niektorych modemow
>ta komenda brzmi w2 (dziekuje M.S). Jaka jest dla zooma?
>dzieki
>mehow goclowski

Nie uwierze, ze to jest w2. No bo jak wprowadzisz atdpw2 to: nakazesz czekac
modemowi na sygnal centrali i potem impulsowo wybrac 2. I na tym koniec.
Sprobuj.

Winda jak nie wie co pokazac to pokazuje polaczenie modem - port. A nie wie
co pokazac wtedy gdy driver zainstalowany rozni sie od przewidzianego
chociaż jedną literką w nazwie. Czy na pewno masz zainstalowany oryginalny
driver z dyskietki dostarczonej z modemem ?
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==