Re: Siec z 2 komputerow ?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 10:40:28 MET

Radosław Sokół wrote in message <348D4B60.5D6FDC79_at_iname.com>...

> [...]
połączone
>koncentrykiem, na jednym modem. Serwer służy za serwer proxy (dzielenie
modemu)
>oraz za serwer plików. Działa to idealnie, transfer średnio ok 400 KB/s,
>szczytowo
>do 1 MB/s.
>
>Koszty:
>2 x karta sieciowa PCI = ok 2 x 90 zł = 180 zł
>2 x terminator
>1 x kabel
>
>Razem zmieścisz się w ok. 200 zł (chyba, że kupisz drogie karty lub

Jeszcze tanej bedzie, jezeli kupisz karty ISA i zrobisz kabel na skretce,
mysle ze jak troche poszukasz, to zejdziesz do 100zl. Karty bez zlacza BNC
sa tansze i nie trzeba kupowac trojnikow i terminatorow.

>BTW normalnie serwer proxy pośredniczy tylko w WWW. Pocztę i grupy
>trzeba ściągać na komputerze z modemem (chyba, że ma się przeglądarki
>i proxy, które takie coś obsługują, na Netscape + WinGate nie udało
>mi się).

Korzystam z WinGate, dziala na nim IE4, Outlook Express, Free Agent, Eudora.
Co jest w Netscape takiego, ze nie mozna uzyc poczty?

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )