Re: Jaka TANIA plyta bez UDMA?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 11:04:26 MET

Radosław Sokół wrote in message <348D517E.39C14E5D_at_iname.com>...

>Czemu nie polecasz VX? Jak ktoś nie chce UDMA i niektórych bajerów
>TX, to VX w zupełności wystarcza. A płyty na VX są czasami prawie
>w cenie złomu i jeśli ktoś potrzebuje taniej płyty, to będzie mu
>pięknie chodziła.

Nowe plyty na Taiwanskich chipsetach sa w cenie zlomu, ale nie sa zlomem.
Dlatego nie warto kupowac VX. Ja korzystam z BIOSTARA M5ATA, za 380zl
posiada wszystko, co aktualnie oczekuje sie od plyty z Socket 7 (i jest
szybka w odroznieniu od VX).

>Ja wręcz odradzam TX - nie widzę jego przewagi nad VX. Niewiele
>szybszy, 3.3V tylko robi numery z dyskami itp. Przecież to jest
>chipset do notebooków!
>HX i tak jest najlepszy.

W pelni popieram. Przeciez nawet nie rozwazalem mozliwosci doradzania TX!
Przeczytalem kilka innych listow i widze, ze wszyscy zakladaja, ze UDMA to
TX. Ludzie, czasy sie zmieniaja, na rynku jest kilka chipsetow Socket 7 z
UDMA i jak sadze wlasnie startuja jeszcze ze 3 z AGP.

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )