Re: Pyty dla PII

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 09:44:11 MET

Piotr Przyłucki napisal (-a) :

> Porownywalem opisy kilku plyt dla PII. To co rzucilo mi sie od razu w oczy
> zapisalem ponizej.
> Pewna wada wspolna dla wszystkich plyt jest istnienie tylko 2 slotow ISA
> (w dodatku jedno z nich dzielone z PCI). Niestety nigdzie nie pisza jak
> do tych dwoch gniazd wlozyc karte muzyczna, modem i karte sieciowa.

Karte sieciowa do PCI (sa w tej samej cenie co ISA), modem zewnetrzny (w
koncu te plyty sa ATXowe wiec masz dwa wolne RSy a mysz w PS/2).
Karte muzyczna wkladasz do jednego z dwoch wolnych slotow ISA.
Wiem, niektorym to sie nie spodoba.

> Tylko Asus chwali sie, ze moze wyciagnac 333 MHz. Czy ma to jakies
> znaczenie ? Czy ma byc wypuszczony proc pod taki zegar ? (chyba gdzies
> czytalem, ze ma byc).

Szybciej niz sie spodziewasz ale nic wiecej nie powiem :)

Piotrek