Re: Siec z 2 komputerow ?

Autor: Marek Jóźwik (marekjoz_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 09:48:22 MET

1. Dodam od siebie, ze nie trzeba sie mocno starac, aby
te szczytowe 1MB/s osiagnac. Wystarczy w miare
dobry kabel, dobrze zarobiony. Nie polecam robic tego
samemu, lepiej odzalowac kilkanascie zlotych i kupic gotowy na gieldzie.
Windows 95 obsluguje siec wystarczajaco dobrze, nie trzeba tu ani
Novella ani Lantastica. W Dooma tez mozna pograc, bo sa
programiki do sieci nawet po wyjsciu z graficznego interfejsu.
2. Jesli chodzi o COM'y, to zdaje sie, ze gdybys usunal COM z BIOS'u
(albo na plycie - zworka), to by polaczenie szeregowe dzialalo.
Szeregowe polaczenie z reszta niezle chodzi pod Nortonem Comm.,
(Link... z menu Files) no ale tu trzeba miec licencje na Nortona ;-)

Oczywiscie Wesolych Swiat zyczy rowniez
Marek marekjoz_at_polbox.com