Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: slawek (sd000001_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 04:44:12 MET


Radoslaw Poplawski wrote in message <3492c0f3.2029659_at_news.icm.edu.pl>...
>On 9 Dec 1997 01:11:23 +0100, karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej
Karpinski)
>wrote:

>>Dla ulatwienia dodam, ze w takim
>>przypadku zaproponowalbym klientowi odplatne usuniecie usterki a na
>>zyczenie wydalbym pisemna informacje o utracie gwarancji i
>>wyszczegolnilbym powody. Oczywiscie wszystko kulturalnie i rzeczowo. Jesli
>>ktos nadal uwaza, ze klient ma zawsze racje to ja przepraszam, ale nie
>>chce miec takich klientow ;)
>
>Klient ma zawsze racje i kropka ;). (oficjalnie)
>
Klient ma zawsze racje jesli nie koliduje to z tzw. bottom line



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:37:04 MET DST