Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 01:39:50 MET

On Tue, 9 Dec 1997 16:52:04 +0100, Tomasz Jarnot wrote:
>Jak rozpieprzysz samochod czy to na rajdzie czy to na miejskiej drodze to
>jedz chlopie do sprzedawcy i zadaj wymiany na nowy, bo masz akurat
>gwarancje na lakier 3 lata a ze sie zniszczyl... Debilne przyklady tutaj
>podajecie...
>Od kiedy to uszkodzenia mechaniczne klawiatury badz wynikajace z
>niedbalstwa uzytkownika ( np. silne jej zabrudzenie ) sa usuwane za darmo
>?

A jak nadmiernego brudu nie widac, a klawisz sie zacina, to kto winny.
Albo klawiatura grubo zakurzona, a enter trzeba kilka razy wciskac
zeby zaskoczyl..

> Mozesz mi to wyjasnic ? A jesli tak to w jakiej firmie ? Bo jak
>znajdziesz mi choc taka jedna to ja tam z miejsca kupuje 10 klawiatur,
>zaleje je herbata i bede zadal wymiany na nowe...

Osylam do USA. W sklepie mozesz sobie kupic miernik taniej, lub
drozej, z "extended warranty". E.W. obejmuje WSZYSTKIE uszkodzenia,
lacznie z pomiarem ile amperow plynie w gniazdku oraz np zbiciem
wyswietlacza. Warto tez sprawdzic jakie warunki daje Leica w RFN -
kiedys podobnie gwarantowala WSZYSTKIE uszkodzenia aparatow.

Tylko sie nie daj nabrac na E.W. na opony w USA :-)

J.