Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 16:52:04 MET

On 5 Dec 1997, Slawek Wegorzewski wrote:

> Jeśli ktoś zniszczy klawiature (powypadały klawisze) grając w Quake'a
> (rajd), to nie ma prawa żądać wymiany w ramach gwaracji, prawda?
> A jeżeli zniszcy ją pisząc pisma w Wordzie (miejska droga), to ma ?

Jak rozpieprzysz samochod czy to na rajdzie czy to na miejskiej drodze to
jedz chlopie do sprzedawcy i zadaj wymiany na nowy, bo masz akurat
gwarancje na lakier 3 lata a ze sie zniszczyl... Debilne przyklady tutaj
podajecie...
Od kiedy to uszkodzenia mechaniczne klawiatury badz wynikajace z
niedbalstwa uzytkownika ( np. silne jej zabrudzenie ) sa usuwane za darmo
? Mozesz mi to wyjasnic ? A jesli tak to w jakiej firmie ? Bo jak
znajdziesz mi choc taka jedna to ja tam z miejsca kupuje 10 klawiatur,
zaleje je herbata i bede zadal wymiany na nowe...

                                                                Jurand