Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 17:25:20 MET

On Thu, 4 Dec 1997, Krzysztof Szymański wrote:

> No i jest druga strona:
>
> - czy gwarancja nie dotyczy klawiszy: q,w, Enter,Space, Shift?
> - czy klient traci gwarancje jezeli gra w rzeczone gierki?
> - czy w serwise Optimusa klienci maja szczescie byc nie zrzuceni ze schodow?
> - socjalizm jak zloty, klient przyszedl tuz przed 16:00 - biedacy mysleli ze
> beda jesc obiadek..... a tak w ogole to klienci psuja niezemska atmosfere w
> firmie (orgietka z anielicami?)
>
> Puenta: Nasz Klient nasz per Pan

Hmm przeciez tak zostal ten czlowiek potraktowany, pomimo jego zachowania.
Ja nie zareagowalbym az tak delikatnie tylko wypier.. bym goscia z firmy
wlasnie po schodach na dol. Jesli przynosci czlowiek klawiature zabrudzona
w srodku jakims nabialem, zakurzona i wygladajaca jak siedem nieszczesc
krzyczac od progu ze on chce nowa, to z takim czlowiekiem sie nie
rozmawia, a jesli sie rozmawia to zaczynajac od kwoty, jaka bedzie musial
zaplacic za usluge, jaka jest czyszczenie ( konserwacja ) sprzetu
komputerowego.

                                                                Jurand