Jaja z Wordem 97

Autor: Raku (mraczkow_at_zeus.altkom.krakow.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 16:01:42 MET

Otwieram pliczek Worda 95 w Wordzie 97.
Ponieważ dokonałem parę zmian zachowuję go ..... w formacie Worda 97
(informuje o takież możliwości śliczny komunikat).
Trwało to jak na mój pliczek (2 strony 14 kb) trochę za długo.
Oglądam ci ja ten pliczek i oczom nie wierzę, z 14 kb zrobiło się 551 kb
(powtarzam 551 kb czyli 0.5 Mb).

Czy istnieje osoba, która jest w stanie powiedzieć co znajduje się wewnątrz
tego pliku (powtarzam po raz kolejny 2 strony tekstu) ???
Po podglądzie np w NC same krzaczki.

--
    Marek Raczkowski  (Raku)