Re: Jaja z Wordem 97

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 17:29:18 MET

Witam

Raku napisał(a) w wiadomości: <66jm8v$532$1_at_newsfeed.onet.pl>...

>Otwieram pliczek Worda 95 w Wordzie 97.

Ja też otwieram se pliczek dł. 39 kB

>Ponieważ dokonałem parę zmian zachowuję go ..... w formacie Worda 97
>(informuje o takież możliwości śliczny komunikat).

Ja też dokonałem parę zmian, ale nie w treści tylko w Opcjach - Zapisz Jako
ustawiłem: osadzanie czcionek TT, a odznaczyłem: Osadzanie tylko używanych

>Trwało to jak na mój pliczek (2 strony 14 kb) trochę za długo.
>Oglądam ci ja ten pliczek i oczom nie wierzę, z 14 kb zrobiło się 551 kb
>(powtarzam 551 kb czyli 0.5 Mb).

A ja oczom wierzę. Zrobiło się 439 kB ale to dlatego, że nie dorównuję Ci w
ilości posiadanych (zainstalowanych) czcionek.

>Czy istnieje osoba, która jest w stanie powiedzieć co znajduje się wewnątrz
>tego pliku (powtarzam po raz kolejny 2 strony tekstu) ???
>Po podglądzie np w NC same krzaczki.

Opowiedź znasz: wewnątrz pliczku znajdują się fonciki, których nie trzeba
podglądać, tylko używać do pisania.

Serdecznie pozdrawiam
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==
PS. Takie opcje wybiera się wtedy gdy przesyłamy komuś plik do dokończenia
edycji i chcemy aby miał do dyspozycji takie same fonty.