Re: Super-test kart 3D; nowy 3D WinBench (98)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 11:05:32 MET

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL napisal (-a) :

> ^^^^
> wolniejsza o 525 % co to znaczy ?

Ale sie czepiacie, ja tu po nocach siedze a wy... (zreszta nie warto bylo
siedziec bo cos sie dzialo zlego z pecetem, ten mail doszedl na liste po
36 godzinach !!!). Z zalozenia chodzilo mi o to o ile % szybsza jest
zwyciezczyni tego testu od pozostalych kart, ktore testowalem.
Sorry, wybaczcie...

Piotrek