Instalacja ICQ - problem...?

Autor: cezarek (cezarek_at_polbox.com)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 23:54:02 MET

Witam !
Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie:
Mam kolege, ktory zainstalowal sobie jakis czas temu ICQ
z pliku instalacyjnego, ktory otrzymal ode mnie.
(Z reszta, instalowalem mu to osobiscie - identycznie,
jak na swoim domowym kompie.)
Byla to wersja beta 1.113 DII 1.00.
Poczatkowo wszystko dzialalo bez problemow...
Z niewiadomych powodow, po pewnym czasie, padlo.
Ponowna instalacja nie byla mozliwa - nie dalo sie
polaczyc z maciezystym serwerem mirabilis. (...)
Nie bede zanudzal, co probowalismy robic...!
W kazdym razie, obecnie W'95 sa zainstalowane
ponownie, na czystym, formatowanym dysku, ponownie
zainstalowane oprogramowanie internetowe (MSIE 3.0pl
oraz Netszkapa) i wszystko jest "prawie" OK - z surfowaniem,
poczta, wlasna strona WWW (w trakcie opracowywania) itd..
Jest tylko to male "prawie":
- ponowna instalacja ICQ nie jest mozliwa... :(
Wiecej!
W dowolnej przegladarce (NS/MSIE) w ogole_nie_jest_mozliwe_wejscie
na serwer www.mirabilis.com!!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Na pasku stanu MSIE pojawia sie komunikat o szukaniu a potem o laczeniu
z serwerem (adres przetlumaczony na cyferki), a po dluzszej chwili
komunikat, ze nie mozna otworzyc miejsca internetowego www.mirabilis.com...
A inne strony webowe spoko, OK... Zawsze tak samo... :(((

Ale serwer dziala - ja w tym samym momencie lacze sie bez problemow,
i wszystkie funkcje ICQ dzialaja...
Instalacja z tego samego zrodla, konfiguracja internetowa w W'95
identyczna, co prawda inne modemy (ja Zoltrix-33600,
on Zoom-33600) ale raczej to nie to - ja w miedzyczasie
zmienilem modem, a nic w ICQ nie przestalo dzialac.
Probowalismy wiele razy, o roznych porach - zawsze to samo...

Moze ktos ma jakas koncepcje...???
Bedziemy wdzieczni za wszelkie pomysly i uwagi!
(Slyszalem o BANowaniu ... ?
Czy ktos wie cos... wiecej? )

Prosze o odpowiedzi do grupy:
pl.comp.pecet