Re: Czy da sie oszukac TP S.A

Autor: Andrzej Wasilewski (wasil_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 16:59:28 MET

"Piotr Kolet" <piotr113_at_polbox.com> wymyślił(a):
>Jak większość z użytkowników internetu korzystam z połączenia
>telefonicznego.
>Rachunki mnie zjadają. Czy da się temu zaradzić?

Najprostszym sposobem jest założenie sobie lini stałej. Zebrać 20
ludzi, połączyć się w sieć, złożyć się na stałą linię. Opłaty
miesięczne za linię stałą to o ile pamiętam 1600 zł, a więc na osobę
to wyjdzie 80 zł, a jak więcej ludzi to jeszcze mniej. Wszyscy będą
zadowoleni, bo czas "no limit", transfer "faster" opłaty do przeżycia,
a i własny serwerek www można se założyć.
Co do tego cennika to nie jestem pewien, bo na stronę www.tpsa.pl to
nie zaglądałem już ze 100 lat :-))).

wasil_at_friko.onet.pl
IRC-Spajk