Re: NT???

Autor: Robert'Oz (ldzzn_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 20:40:39 MET

Witam.
Czemu nie moze byc i NT (albo Linux).
Ale dlaczego wszyscy tak strasznie narzekaja na pady W95?
Od 2 lat dzialam na W95 i poza burzliwym okresem
poznawania owego "systemu" nigdy nie musialem go przeinstalowywac.
ale widze jak ludzie obchodza sie z tymi okienkami - instaluja co tylko
wpadnie do CD-ROMu, nie czytajac zadnych instrukcji, chocby typu readme,
kasuja to (a przy okazji np nieco plikow systemowych)
i na drugi dzien skladaja wizyte w serwisie.
Na tej zasadzie to z kazdym systemem beda mieli problemy.
Acha, nie zapomnij kupic obok 16 MB pamieci takze NT za okolo 1000 zl. :)

--
Pozdrawiam