Re: Gielda komputerowa w Szczecinie ?

Autor: Jarek Kupczyk (jarekk_at_omega.mech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 21:08:42 MET

Fri, 05 Dec 1997 09:38:26 GMT, koziolj_at_polbox.com (Jacek Kozioł) był
łaskaw wyrazić się:

>Poczytaj sobie Kontakt lub rozejrzyj się po Szczecinie
>(jest kilkanaście transparentów reklamujących czs i miejsce giełdy):)
>A na poważnie - giełda jest co niedziele w LO I (ul Piastów koło
>poczty) od 10 do ok 14.

giełda? 3 stoliki z cdkami z gołymi panenkami i podkładkami pod myszy
to giełda!?

rotfl :)

Jarek Kupczyk ICQ: 1130421 KAHN: diz.ko| Cyberstrona Jarosa: |
  jarekk_at_omega.mech.tuniv.szczecin.pl |http://priv.onet.pl/sz/jaroz/|
Nic co obce nie jest mi obce-Fox Mulder| Jak grac w sieci, mody, soft|