Samoczynna zmiana czestotliwosci w P75 Intela

Autor: Pawel Topa (denether_at_ernie.icslab.agh.edu.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 10:56:09 MET

Hej!

Czy ktos moze mi wyjasnic co sie stalo!
Wlaczam sobie mojego PC pewnego paskudnego ranka a tu zamiast
Pentium 75MHz mam Pentium 60 MHz (nie przestawiwlem zadnych zworek na
plycie - mam Gigabajta z chipstem FX). Po prostu zmienila mi sie
czestotliwosc taktowania procesora. Jedyna co zrobilem ostatnio z
sprzetem to zainstalowalem karte dzwiekowa (Genius Sound Maker).
Jesli ktos ma jakis pomysl niech napisze.

Pawel Topa
denether_at_ernie.icslab.agh.edu.pl
denethor_at_student.uci.agh.edu.pl

PS. Oszczedzcie sobie stwierdzen i g... wartosci mojego sprzetu chodzil
przez 1.5 roku bez zarzutu