Re: Podkrecenie P75 na plycie ZAPPA

Autor: Trudny (trudny_at_netlimit.com)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 14:51:25 MET

A ja mam tam 90 podkrecona na 120... dolozylem "troszke" wiekszy wiatraczek
na procka i teraz po 24 godzinach pracy bez przerwy, procesor jest zimny jak
lod :)))) a w testach pokazuje, ze jest o ok. 10% szybszy od Pentiuma 133
taktowanego 120 MHz (bo niestety Zappa wiecej nz te 120 nie pociaga).
Podobno Zappy z koncowej serii moga obslugiwac 133 MHz (66 x 2).

Pozdrawiam,
Trudny