Podkrecenie P75 na plycie ZAPPA

Autor: Robert'Oz (ldzzn_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 21:24:50 MET

Witam.
Da sie podkrecic do 90 MHz (P75 z ta plyta.)
ZAPP'y z ktorymi sie spotkalem mialy problemy
z czestotliwoscia zegara 66MHz.
Na innej plycie P75 spokojnie chodzi do 100MHz
 - u mnie pracuje tak wlasnie od ponad 2 i pol roku.
A tak w ogole to mozna w niemloda juz ZAPP'e
(zaleznie od wersji) wlozyc nawet P200 ale
oczywiscie bez MMX'a (O tym nie ma w dokumentacji !!!)
A przypominam, ze na tej plycie montowano jeszcze
podstawke SOCKET 5 !!!

--
Pozdrawiam