Re: jaki procesor???

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_panamint.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 14:50:00 MET

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote:

: Zdaje się że przy niektórych filtrach i tylko w najnowszych wersjach
: programów graficznych, które są już "świadome" MMXa.

ja bym powiedzial, ze MMX nie jest tu niezbedny ( aczkolwiek nie zaszkodzi )
jak podano w CHIP-ie ( tak wiem, ze to nie wyrocznia dla mnie tez ) MMX
przyspiesza operacje graficzne PSP tylko nieznacznie a to dlatego, ze i tak
wiekszosc czasu porzeraja odczyty danych z dysku ( co wydaje sie logiczne
szczegolnie przy dluzszych plikach). W kazdym razie przyspieszenie wynika
z wiekszej pamieci podrecznei itd. oraz z MMX ale generalnie nie jest ono
duze ( nie pamietam ale podano pare procent ).
                                              Seba