Re: Kod kreskowy

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 11:20:02 MET

On 6 Dec 97 at 11:02, MaVerick pisal(a):

> Witam
>
> Mam pytanie. Jest troche off-topic, ale nie wiem, gdzie sie z
> nim zwrocic. Otoz chcialbym wiedziec, czy te paseczki w kodzie
> kreskowym zawieraja tylko te cyfry u gory (to po prostu te cyferki,
> tylko w formie paskow), czy jeszcze moze jakas dodatkowe informacje.
> Bede wdzieczny o odpowiedz (chodzi o udowodnienie racji pewnej
> osobie).
>
> Pozdrowienia

Jak pamietam to pierwsze trzy cyferki oznaczaja kraj:
590 - PL
kolejne 4 (czy 5) cyfry to nr. producenta (firmy w danym kraju, ktora
stara sie o kod )
kolejne 4 (czy 3) cyfry to numer produktu u tegoz
producenta ostatnia to suma kontrolna wyliczana wg specjalnego wzoru.
    Zbyszek

 Zbigniew Olearczyk \ | - ^ | / zbole_at_star.kul.stalwol.pl
   Stalowa Wola \ (.| o | O |.) / www.kul.stalwol.pl
   Filia WNS KUL --^^^------xxx------^^^--