Re: Blaze 3D - problemy

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 23:08:46 MET

On 7 Dec 97 17:29:19 GMT, "Andrzej Kondraciuk" <kondrat @kki.net.pl>
wrote:

>Jestem bylym posiadaczem 4mb Virge'a i uwazam, ze Blaze3D jest karta
>co najmniej o klase wyzsza.

Jasne - zle sie wyrazilem - imho i virge i blaze3d naleza do jednej
_brdzo niskiej_ grupy kart graf. 2D - ok, 3D - zgroza ;)

>Być moze liczy sie dla nich tylko 3Dfx. Podejrzewam, ze Virge'a zjechali
>jeszcze bardziej.

zgadles :)

>Chyba masz racje ze to jednak nie dx5. Bardziej jestem sklonny
>uwazac, ze to wina niedopracowanego sterownika.

i tak pewnie jest.

>Moze jak bede mial wiecej kasy to sie szarpne na 3Dfx. Jak na razie
>Blaze3d jest znacznie tanszym rozwiazaniem, choc wiadomo nie tak
>dobrym jak np. Diamond Monster + Tseng.

Mam wlasnie takie combo - jest ok. ale mialem lepsze - Matrox
Mystique+3Dfx.

>W Koszalinie za ten duet trzeba zaplacic ponad 10 baniek.

Jedz gdzies na gielde - tseng et6000 to jakies 190 zl, 3dfx to z 500.

>A ja za 4Mb Blaze3D z kilkoma grami i kabelkiem SVHS dalem czworke.
>I przy swoich wszystkich zaletach i wadach na pewno bylo warto.

Jesli nie jestes _maniakiem_ gier 3D to na pewno masz racje.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl