Re: CD-ROM sie przegrzewa?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 20:43:33 MET

Sun, 07 Dec 1997 12:06:48 GMT, radeckip_at_priv.onet.pl (Paweł Radecki)
piszesz:

> Mam stary, CD-ROM 2x Aztecha. Wszystko bylo OK, do niedawna.
> Mam straszne problemy z odczytaniem jakiegokolwiek kompakta. Co
>ciekawe, gdy wkladam zimny krazek, do czytnika nie uzywanego pare
>minut (wylaczony komputer), wszystko jest OK. Minie pare minutek (3-5)
>i koniec, nie moze odczytac, ani zawartosci katalogow, ani nie moze
>kopiowac plikow. Cos jest chyba zwiazane z temperatura - znalazlem

Tez mialem klopoty z temperatura napedu CD-ROM. Przyczyna lezala w HD,
ktory podgrzewal naped od spodu. Rozwiazanie, ktore pomoglo to poprawa
wentylacji obudowy - uszczelnienie od tylu (strona zlaczy i sledzi) i
wstawienie dodatkowego wiatraka, wspomagajacego wiatrak zasilacza
(moja obudowa ma przygotowane miejsca na taki wiatrak). Teraz naped
sie nie nagrzewa.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)