Re: akt rozpaczy

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 20:43:31 MET

Tue, 02 Dec 1997 23:42:20 +0100, Pawel Neugebauer
<SPAM_priv@_PROTECTED_kki.net.pl> piszesz:

>Co jest grane ? Lacze sie z terminalem, wpisuje co trzeba, potem okienko
>z inf " Weryfikuje nazwe i haslo uzytkownika.." i dupa, pojawia sie
>komunikat, ze jest cos zle w ustawieniach typu serwera itd. Dziwne jest
>to, ze za n-tym razem ustawienia sa OK.

Zauwazylem takie klopoty jakies 3-4 tygodnie temu. W NT dialup zglasza
komunikat w rodzaju: Server nie przydzielil adresu IP. Czyli TPSA
podnosi sluchawke (modemowa) mimo ze nie moze obsluzyc tego
polaczenia. Ewidentne partactwo.

Nie wiem czy to nadal tak chodzi, teraz dzwonie gdzie indziej.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)