CD-ROM sie przegrzewa?

Autor: Paweł Radecki (radeckip_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 13:06:48 MET

 Mam stary, CD-ROM 2x Aztecha. Wszystko bylo OK, do niedawna.
 Mam straszne problemy z odczytaniem jakiegokolwiek kompakta. Co
ciekawe, gdy wkladam zimny krazek, do czytnika nie uzywanego pare
minut (wylaczony komputer), wszystko jest OK. Minie pare minutek (3-5)
i koniec, nie moze odczytac, ani zawartosci katalogow, ani nie moze
kopiowac plikow. Cos jest chyba zwiazane z temperatura - znalazlem
sposob - wkladam krazek na 15-30 sek. do zamrazarki (!!!), wyciagam,
wkladam do czytnika, moge troche przekopiowac, potem blad, znowu do
zamrazarki...
 W zwiazku z tym - czyzby CD-ROM mial jakis wlasny system chldzenia
odczytywanych sciezek, i to mi padlo, czy tez chodzi to o wibracje
starej obudowy, ktora musi pomiescic w sobie Cyrixa i jego
wiatraczek...?

 Paweł Radecki
 pawrad_at_polbox.com
 radeckip_at_priv.onet.pl