RE: Caviar 2560 MB

Autor: Lukasz Szulc (lukasz.szulc_at_polkomtel.com.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 13:33:25 MET

Program:
Probowalem-nie dziala

Impreza:
Z tego co slyszalem to podobno udzial potwierdzily firmy takie jak NTT,
Karen Notebook, Compaq, a wogole ma to być wystawa polaczona z targami,
a nie bezmyslne nawalanie w klawiaturę (oczywiście gry tez maja byc).
Calej imprezie bedzie towarzyszyl koncert (36.6 Band, ...And Company,
Oddzial Zamkniety). A tak wogole to sam cel jest szczytny.