Re: Smutny serwis Optimusa

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 18:49:39 MET

> A czy musial Pan Panie Kolego kupowac w Optimusie ?
> Jesli sie Panu serwis nie podobal to trzeba bylo isc
> na gielde i tam kupowac. Nie bedzie klopotu z gwarancja
> bo nie bedzie gwarancji.

:-D Juz kilka lat na gieldzie sie zaopatruje i NIGDY z gwarancja
problemow nie bylo. Wrecz przeciwnie - cos mi nie dziala, to
jade na gielde i zamieniam sprzet na sprawny - odwrotnie, niz
w servisach "pseudo-sklepow", gdzie po oddaniu komputera
do servisu podmieniono mi pamieci i ukradziono kalel zasilajacy.

I oczywiscie... nie bede nadmienial, ze komputer oddalem
do servisu firmy... sami wiecie.

--
Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net