Re: Smutny serwis Optimusa

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 12:29:39 MET

  Przepraszam, ze nie jestem serwisantem Ocipusa a mimo to sie odzywam:

On Sat, 6 Dec 1997, Wilczur wrote:
> Zwracam sie z goraca prosba do wszystkich serwisantow Optimusa i nie
> tylko, ktorzy czytaja pl.pcet-a .
> Wiecej pokory Panowie. To wy jestescie dla nas a nie odwrotnie.

  Czy to znaczy ze Pan Kolego moze przyjsc do serwisu
  zaczac wyzywac serwisantow ?

> Nie podoba sie wam praca? Za duzo stresow? To ja zmiencie.

  A czy musial Pan Panie Kolego kupowac w Optimusie ?
  Jesli sie Panu serwis nie podobal to trzeba bylo isc
  na gielde i tam kupowac. Nie bedzie klopotu z gwarancja
  bo nie bedzie gwarancji.

> Wy musza to zrozumiec.

  My tego nie zrozumiec

--