Flash-BIOS

Autor: Beer (beer_at_do.poznan.tpsa.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 14:14:26 MET

Cze ...

        Posiadam plyte SOYO 5TF5 ktora ma (a raczej miala) mozliwosc
upgrade BIOS'u.Niestety przy ostatnim upgrade (wczesniej dwukrotnie
bylo ok'e) maszyna "zaniemogla".Nie robilem tego z poziomu Win95
tylko "czystego" dos'u,uzywalem najnowszego AWDFLASH,mam
BIOS prosto z site SOYO (i napewno odpowiedni bo "wtlaczany" w identyczna
plyte u kolesia,z dobrym skutkiem oczywista).
        Teraz pytanko ...czy ma ktos moze pojecie czy mozna
zaladowac taki Flash-BIOS na programatorze ?.Chcialbym zaznaczyc ze tzw.
Boot-BIOS juz nie dziala (spreparowalem dyskietke wedlug instrukcji,
lecz po kilku probach ladowania i kolejnych boot'ach jedyna reakcja
komputera to martwa cisza).Wiem ze pojawily sie msg o klopotach z
Boot-BIOS'em na plytach SOYO i rzeczywiscie jest to prawda.Gdyby
ktos mial jakies info odnosnie mojego pytanka to bardzo prosilbym o maila.