Re: Skanowanie tekstow

Autor: Bartosz Rakowski (rakbar_at_polbox.com)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 14:11:28 MET

Czesc.
Mam niejakie (czytaj skromne) doswiadczenia z Recognita.
Program ten pomimo stosowania przeze mnie roznych rozdzielczosci skanowania
i roznych palet kolorow zachowywal sie mniej niz zadowalajaco.
O polskich literach mozna zapomniec, a inne bledy zdazaja sie dosc czesto.
Mozliwe, ze wyeliminowano to w nowszych wersjach programu. Szczerze mowiac
wole sam przepisac tekst (zazwyczaj jest szybciej i malo miejsca na dysku
zajmuje) niz potem mozolnie poprawiac bledy.

Barosz Rakowski
 rakbar_at_polbox.com