Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Jacek Stachowicz (jacekst_at_polbox.com)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 11:51:08 MET

Nie chce polemizować o tym kto tu zawinił, kiedyś sam byłem serwisantem i
wiem jedno, jeśli klawiatura którą klient reklamował była w widoczny sposób
zalana jakimkolwiek płynem to niestety ale naprawa była ZAWSZE wykonywana
na koszt klienta . Nie twierdze że OPTIMUS to świetna firma bo tak nie jest
wielokrotnie , widziałem jak nabijają ludzi w butelkę. Uważam tylko że nie
można bezkrytyczni wieżyc we wszystko co ktoś powie lub napisze, zawsze
należy wysłuchać obu stron . Co do wulgaryzmów jesteśmy cywilizowanymi
ludźmi i to co nas od zwierząt
wyróżnia to język którym się porozumiewamy więc nie bądźmy bydlętami i nie
sprowadzajmy naszej dyskusji do epitetów.

--
Jacek Stachowicz
E-mail: << jacekst_at_polbox.com >>