Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Slawek Wegorzewski (slawekw_at_wonet.com.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 12:16:55 MET


Krzysztof Szymański wrote:
>
> No i jest druga strona:
>
> - czy gwarancja nie dotyczy klawiszy: q,w, Enter,Space, Shift?

Dotyczy WSZYSTKICH klawiszy używanych zgodnie z przeznaczeniem.

> - czy klient traci gwarancje jezeli gra w rzeczone gierki?

Jeśli kupisz samochód, pojedziesz na rajd i rozbijesz go, to będziesz
miał pretensję że nie chcą Ci go wymienić w ramach gwarancji (przecież w
gwarancji nie byo napisane, że nie można jeździć na rajdy i rozbijać...)

> - czy w serwise Optimusa klienci maja szczescie byc nie zrzuceni ze schodow?

Znajdź serwis na parterze (bez schodów) :)

> - socjalizm jak zloty, klient przyszedl tuz przed 16:00 - biedacy mysleli ze
> beda jesc obiadek..... a tak w ogole to klienci psuja niezemska atmosfere w
> firmie (orgietka z anielicami?)

OK, tu masz rację.

>
> Puenta: Nasz Klient nasz per Pan

... a serwis wszystko zniesie (bo MUSI) !!!

> KaPeS

-- 
--====###### LoRD De VenGoSH ######====--
      ___/     ___  /  |     /     ___/
     /        /    /   |    /     /
  ___  /     ___  /    |   /     __/
      /     /    /     |  /     /
_____/ _/ _/   _/ _/  ___/ _/ _____/ _/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:36:29 MET DST