Re: Blaze 3D - problemy

Autor: m227 (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 21:03:01 MET

Jestem posiadaczem Blaze 3D.

Spotkałem te same problemy w Moto Racer, oraz Mega Slayer

ponadto pojawiły się błędy w wyświetlaniu JPG. Należało dograć sterowniki z
Dysku.

Duke Nukem chodzi teraz 100% szybciej... Ale Quake tak samo (gdzie
sterowniki OpenGL??? którymi chwali sie Jaton?) - poprzednio miałem
ExpertColor S3 Virge 2MB.

Mam Soyo 5bt5, k6-200, w95, 32MB ram

Andrzej Kondraciuk <kondrat @kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<01bd011d$734dcd80$670088c3_at_blacha>...